Sunset!

                                                            Hej! Idag har jag jobbat. Det var  väldigt kul. Mest då för att det inte var så mycket folk idag heller. Men jag trivs väldigt bra eftersom alla är så trevliga.
.
Hände en liten rätt så obetydlig men rolig grej idag. jag skulle servera en stor grupp som hade varit på teater. och ibland dom satt en jättegullig kille. han tittade lite på mig och jag kollade tillbaks. Log lite mot honom och sådär. Han verka väldigt intresserad. Ville prata med honom, men jag jobbade ju så vill ju inte stanna upp och prata med en han  bara sådär, men är väldigt sur på mig själv att jag inte ens hälsade. jag vet att jag hade vågat men gjorde det  inte iallefall. Så är lite smått besviken på mig själv då. Men får se, han kanske dyker upp igen.

Oj! Hoppas inte att det låter som att det ända jag håller på med är att flörta med killar på mitt jobb. Det lovar jag att så är det inte. jag tar väldigt seriöst på det här jobbet , och vill vara en bra förebild. Visst det är bara ett sommarjobb,men ett jobb är ett jobb hur stort eller litet det än är. och jag ska säga er att på en resturang så är det ingen vila. fast som jag sa jag gillar det,och trivs med att jobba också för den delen. 

 Det var min dag de. Hade gött/E<3
Såhär vacker var solnedgången hemma hoss oss ikväll...


Kommentarer
Postat av: Le

fiint (y)

2009-07-30 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0