Syrran!

                                                                    Tjena! Idag... eller dagen är ju inte slut, men för några timmar sen så cyklade jag med syrran en sväng till bråttom. Vi köpte glass och satt på bryggan och pratade om en massa saker. Solade och observerade båtarna i slussen. Det var riktigt trevligt att bara kunna umgås med Hanna eftersom det inte sker så ofta.


Jag, cyklandes..


Syrran

Jag åt sommarens favorit (för mig) Magnum maya mystica tror jag den hette :) såå smarrig!!

Syrran åt förra sommarens favoritglass (för mig) Strawberry white :)


Vi har inte samma klädsmak
Vi har definitivt inte samma killsmak
Vi är inte ett dugg lika, men hon är ändå och kommer alltid att vara min syster <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0