Torsdag!

                                                         Hallå! Idag så har jag träffat Andreas. Det var Trevligt. Vi pratade om en massa saker, och fikade. Efter det så åkte jag hem,men hann inte vara hemma så länge för skulle direkt ta bussen in och träna. Det var härligt , för har inte tränat på nästan två veckor.

Innan träningen så stannade jag till på Monki. Och dom hade världens rea. Så gick ut därifrån med en klänning och ett par byxor. Byxorna kostade bara 50 kr. och klänningen var nedsatt till 175 kr. Köpte även en födelsedagspresent till Lollo som fyller nästa vecka. Ska träffa henne imorgon. Sen imorn kväll så ska jag se på Harry Potter med Jenny. Har längtat så länge efter att få se den.


Andreas. Här ser han lite sur ut då, men det var han inte hehe :)

Nyinköpta klänningen <3<<3

Byxorna, härliga och pösiga :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Mycket trevlig dag ^^

2009-07-23 @ 21:07:43
URL: http://andreasrydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0