Acquire: I wanna say thank you to my lord!

                                                            Tjena! Har varit en jättehärlig dag med kören. Var hemma hoss Tuss och Sonja innan vi käka glass och kollade igenom gymnasietkatalogen sen så åkte vi till bönergården utanför Finspång, och sjöng . Det gick jättebra. Fikade och pratade efteråt. Mycket trevligt.
Här kommer bilder.



Alla samlades för att åka till bönergården. jag åkte med michalea.


Sonja och Tuss var HAPPY!!! :D


Soundcheckning.


Och så sjöng vi, lät såååå bra. Massa vackra lovsånger och gospel som svängde..


Lite snajsig bild, Kerstins hand mitt i, och Kalles snygga pose :P
(Tack jennys mamma som tog kort medans vi sjöng.)


Var så fint där... det var en vacker sjö och en massa små öar bakom scenen.




Alex,kalle och carro


Olle körde brännboll...


Hannes med


Tuss tyckte att jag skulle fota hennes glass för att den såg så god ut... Det håller jag med om :)

Sen efter en lång och härlig dag så åkte vi hem med micahela o lyssnade på Bob hund.

Hade gött/E<3

Kommentarer
Postat av: Eka!

Glass är gott, strössel är gott, det kan ju inte bli annat än perfekt!

2009-06-08 @ 13:21:49
URL: http://ekaaa.blogg.se/
Postat av: Ellinor

hahaaha nae precis :D

2009-06-08 @ 22:09:12
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0