Beccas Land!

                                                                    Hallå! Nu är jag tillbaks. Det var verkligen skitkul hoss Becca. Det var Jag,Lollo,Hanna,Ingrid,Gisela,Hilda,Matilda,Oskar och Becca såklart.Stackars Oskar var ensam kille ,men tror inte att han hade så mycket emot det. Fick gå en liten rundtur i Beccas hus. Eller jag skulle inte kalla det hus det var fan ett slott. Jättefint. Sen så  gick vi ner till bastun vid vattnet och badade och sen hoppade in i bastun fram och tillbaks. Inte jag dock för att hade inga badkläder med mig, men det var kul att titta på iallefall och ta bilder. Det hände en lite kul men läskig grej med Ingrid.

Hon skulle hoppa ut i vattnet, så hon hoppade på bryggan som visade sig inte vara så hållbar så när hon hoppa på den så braka benet igenom en rutten planka. Först skrek vi till för det var ganska läskigt,men sen så börja Ingrid att skratta och då satte vi också igång o asgarva. Shit asså,fyfan va kul de va. Fast ingirds ben blev helt sönderskrapat.

Efteråt så grillade vi hamburgare. Eller Oskar mästerkocken grillade. Det blev sketgott.

 
Kollade på skräckfilm som hette "Room 1408". Den var inte så läskig som jag trodde. Mer psykisk läskig.

Satt och snackade väldigt mycket efteråt och skrattade.

Gick och la oss runt 2-tiden kanske halv tre.

Vaknade åt frukost och sen så satte vi oss och kollade på en till skräckfilm som hette "Mirrors" Den var läskig.
Sen så åkte vi hem. Skitkul var det. Måste göras om. Här kommer en massa bilder. Hade gött/E<3





Oskar!


Hilda o Ingrid.





Var jättefint där


Oksra fick ösa ur båten XP


Tilda,Ingird och Hilda ger snygga poser :)




Happy Oskar :D

:
Här skedde Ingirs olycka hehe


fast vi skrattde åt det. :D




Matförberedelser

Kocken..

Smarrigt då :P

Tyckte denna bild var lite kul Ingrid o greger som jag kallar henne..

Skräckfilm mohaha

Det var bara några av dom bilderna jag tog hehe, men det får räcka :)

Bye Bye.







Kommentarer
Postat av: Liv

Gud oskar var en riktigt stilig pojke men vääldigt vackert hår :D

2009-06-22 @ 16:13:29
Postat av: Ellinor

hehe ;D

2009-06-22 @ 20:56:25
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0