Bröllopet!

                                                                 Hejsan! Har precis gått upp. Kom hem sent ifrån bröllopet igår så det är ju inte så konstigt. Det var jättefint när dom gifte sig, och festen efteråt var skitkul. Sången gick jättebra.Fick mycket fina ord tillbaks. Träffade en kille som heter Kevin. Skitschysst. Och han kunnde dansa. Så jäkla bra va han.Han dansar  popping tror jag de hette. Vi snackade mycket och haha dansade ....eller han dansade och jag liksom vet inte va jag höll på med. Kan verkligen inte dansa.

Här kommer massa bilder....


Brudparet under vigseln.



Här står jag och sjunger..

Snyggaste bilden dom åkte iväg i sen..



Drinkdags och mingel....


Matdags och taldags här ifrån annelis brorsa jättefint var de..

tobbe och stoffe fick öppna baren..

Älskade den här tävlingen.. Anneli skulle gissa vems ben som tillhörde hennes man
Anders fick göra något liknande fast då skulle han gissa på ett gäng kvinnors händer och se vems som var Anneli.... båda gissa fel hehe

det här är Kevin, han fick göra ett framträdande... som sagt sjukt bra ...



Första dansen inledes med "Öppna din dörr"

Sen blev det disco.. haha de  var roligt och se sina föräldrar och vuxna göra sina danser ..


Presentöppning.. mer disco... sen hem och sova

Hade gött/E<3

Kommentarer
Postat av: lollo

KEVIN :D<3

2009-06-28 @ 18:37:38
Postat av: Ellinor

haha jaa :D

2009-06-28 @ 19:14:19
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0