Glad Midsommar & Grattis Jenny!

                                                                  Hallå allihopa och glad midsommar!!!
                                                    Kvällen är inte slut än, men skriver lite va vi har gjort under dagen.
                                                    Vi har familjens vänner och lite släkt här.
                                   Känns som om vi bara har ätit och ätit, men jag klagar inte maten har varit supergod. Vi började  med det tradditionella bordet med köttbullar,sill potatis osv. Sen efter det så var det jordgubbar och glass.

Sen satt vi o pratade och sådär. Efter att maten smällt ner så skulle vi köra brännboll. Det var skitkul verkligen. Något jag inte visste var att pappa är en hejare på att springa hehe. Kimmy (hunden) fick också vara med och springa, fast bara när det var Peter som sprang hehe. Sen var man helt slut så vi gick hem till oss igen.  Nu så har vi grillat och ätit kräftor tillochmed. Ska bli tårta också tror jag ,men vet inte om jag orkar i mig det. Och tro det eller ej. För nog första gången på flera år så har det varit soligt,varmt o underbart väder hela dagen. Snacka om tur.

Här kommer bilder....




Syrran o kussinen Sandra


Pappa o finaste hunden Kimmy..


Jordgubbar <3

Kimmy fick också glass


Dags för brännboll, gick inte såå jättebra för mig men..


Pappa såg ju så jäkla klockren ut, svart väst som mamma hatar keps,piratshorts och en öl i fickan haha
Fan va vi garva ..

SPRING!!!!!

Kimmy spela hon med... eller när Peter sprang så sprang hon efter hehe




Kräftor.. usch i min mening
 
Sist men inte minst så lägger jag uppp en bild på Jenny min bästa kompis.För hon fyller 15 år idag
GRATTIS GRATTIS!!!! Jag ska fira henne på Tisdag.


                                                      Grattis!!!!
Hade gött allihopa och glad midsommar! /E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0