Nyklippt!

                                                         Tjenare! Nu så har jag kommit hem ifrån frissan. Blev jättenöjd. Klippte mig inte jättekort utan har kvar längden men jämnade till det lite och klippte luggen. Skulle jättegärna lägga ut en bild om jag bara kunnde bli bättre på bild.

Ska iväg till friskis snart, ska bli skönt att träna.

Imorn så ska jag till Kyrkan där bröllopet kommer hållas på Lördag. Jag ska förhoppningsvis träna med pianisten. Hoppas att Anneli har fått tag i noter. Har lärt mig texten nu,måste bara öva in med musiken. Ni som vill lyssna på låten hittar den här.. http://www.youtube.com/watch?v=M6IGN7GYpRA
 Glöm inte att kika på skorna som jag säljer här nedanför.

Hade gött/E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0