Sommaravslutning!

                                                               Nu är det sommarlov!!!!!!! Känns såå skönt och konstigt samtidigt. Avslutningen var helt OK bortsett ifrån vädret. Det bara öste ner regn, men vi var lika glada iallefall. Fick slutbetygen och...... det blev skitbra ska skriva en lista. Tog inga bilder tyvärr ifrån avslutningen men tog några på mig själv.

Såg mattias några gånger. Antar att det blir bäst såhär. Han har slutat ifrån haga nu.

Åkte hem med Jenny och käkade rulltårta mums.

Här kommer mina betyg.
Engelska-
VG
Matte- G
SV- VG
SO- G
NO- VG
Teknik- G
Musik- VG
Idrott- G
HK- VG
Spanska-VG
Syslöjd-G


Här är två bilder iallefall.


Visst blev min frisyr snygg, en enkel tofs med en stor härlig blomma.


Mina betyg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0