Tippande kajaker, Årets första kalla dopp & Skrikande studenter!

                                                         Hallå! Idag så åkte våran klass till Svärtinge,närmare bestämt till sjön Glanen.
Vi skulle testa på att paddla kajak eftersom vi ska göra en tre dagars kajakresa i skärgården i augusti. Jag måste säga att jag var väldigt spkeptisk till att paddla kajak men efter att har testat på det här så kan jag inte bärga mig. SÅÅÅ roligt var det. Längtar till augusti. Ska tillägga att jag tog årets första dopp idag. Det var skitkallt men så härligt för det känndes verkligen som sommar.

Typ alla tog studenten idag så det var massa trafik och skrikande studenter,musik och sång som lät i hela stan.
Jag blev så glad när jag såg alla så glada och det fick mig att längta tills den dag jag tar studenten.
Men än är det några år kvar.

Imorn så slutar jag skolan ( 8:an) Vet inte varför men det känns pirrigt. Trist också att skiljas från klassen men vi kommer ju ses på lovet  iallefall. Kan fortfarande inte fatta hur snabbt tiden har gott. Jag ska redan börja nian efter lovet. Jag måste redan tänka på gymnasieval över sommarlovet. Det är helt sjukt. Känner redan beslutsångest.men än är det inte tid för det.

Har valt vad jag ska ha på mig imorn iallefall. Det blir min rutiga 50-tals klänning med ett par svarta små klackskor, och så har jag köpt en jättegullig STOR plastblomma att ha i håret. En härlig ljusgul så att det blir lite färg. Kommer lägga upp bild imorn. Och ska försöka att inte glömma kameran. Vill ta många fina kort.

Hade gött/E<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0