Tisdag!

                                                                     Hallå där! Har varit en härlig dag med sol och värme som bara den. Åkte till kyrkan med Anders och Anneli vid 11-tiden, fick öva på låten med pianisten och måste säga att det lät riktigt bra. Det kommer nog att bli jättefint på Lördag.
Tog en fika med mamma hemma sen och vi satt o pratade. Åkte in till stan för att träna på friskis,innan så var jag inne på Monki och köpte en jättefin shortsdress. När jag kom hem så kännde jag att jag ville ta en cykeltur i solnedgången så tog cyklen och cyklade till Kimstad och tillbaks. Nu sitter jag här och väntar på att "Morden i Midsommer" ska börja. Jag älskar verkligen brittiska deckarserier.

Imorn så blir det förhoppningvis en skitkul dag. Ska först in till kusinen Charlie som fyller 16 med familjen. Ska ta tåget till Norrköping senare och träffa Lollo o vi ska gå på spelning vid kulturhuset. Hårdrock/Punk var det. Farbror rundgång skulle spela tror jag o lite andra band. Ska bli fett kul.

Här e lite bilder..


Solen lyste fortfarande när jag cyklade...

Shortsdressen. Monki 180 pix bara..

Kommentarer
Postat av: mango

åhå jag vill oxå ha en jumpsuit! så mysigt!

2009-07-11 @ 17:27:13
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Ellinor

hehe men gå och köp en vet jag :D

2009-07-11 @ 20:33:42
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0