Torsdag!

                                                   Tjenixen! Sitter och  väntar på att syrran ska färga mitt hår. Det kommer att bli färgen brun. Förhoppningsvis mörkbrun. Får se resultatet sen.

Idag så har jag som sagt var suttit hemma i solen och läst ,fikat med mamma och tränat på friskis. Fast måste säga att det gick dåligt för mig idag. Jag var såå trött och slö i kroppen och fastän jag pushade mig själv så gick det inte. Det känndes verkligen som om jag bara kunnde slacka ihop kroppen på golvet. Jag vet anledningen. Jag hade inte ätit någon ordentlig mat alls innan. Så då är det inte så konstigt att jag inte orkade. Därför så uppmanar jag er alla som tränar att äta mat innan ni drar iväg och blir svettiga!. Hade gött/E<3


haft på mig min fina nya shortsdress idag! 


Suttit i solen och läst, mycket viktigt med vatten och även solskydd så att jag inte blir en soltorkad röd tomat :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har suttit i solen säger du men har bild när du sitter i skuggan...

2009-06-25 @ 21:44:55
Postat av: Ellinor

haha visste nog att nån skulle lägga märke till det. Men ja jag har suttit i solen också och läst fast inte på denna bild :)

2009-06-26 @ 16:01:06
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0