Fredag!

                                                       Tjena! Idag så är det ju fredagen den 13. Men jag har inte haft så mycket otur direkt än iallefall. En spännande sak hände idag. Vi fick en ny tjej i klassen. Som kommer ifrån Kina. Hon flytta hit bara för en månad sen och hon kan ingen svenska alls. V får prata engelska med henne istället. Det känns lite kul. Hoppas att hon kommer trivas. Hon verka schysst.

Fick sluta tidigare från skolan idag. Så klara, matilda och jag fikade och gick på stan. Trevligt värre.

Åhh när vi var inne på kulturskolan så stötte jag ihop med mattias och emil. Jag skulle gå uppför trappan och dom ner. haha jag var inte beredd på att se dom så blev helt paff bara. Men mattias var såå söt. Kollade in i mina ögon en kort stund (så som man gör när man ser nån) Jag slog bara ner huvudet som värsta tönten. Hann inte säga hej eftersom jag ej hann reagera dom bara dök upp.

Jag köpte mina älskade skor idag som jag trånat efter såååå länge här nedan e en bild på dom.

Usch nästa vecka är det TVÅ prov (Eng och NO) Är väldigt osäker på NO så måste verkligen plugga. Sen så ska också vi lämna in en uppsats om en kompositör. Ingen vila i skolan. Det borde vara förbjudet med så mycket prov som vi har.


Oskar var lite irriterande idag. Han höll på att dra upp min kjol hela tiden (självklart hade jag tights under men ändå)
Oskar oskar du kan vara en smått irriterande kille, men vi gillar dig ändå. Du är ju bästa kramkompisen man kan ha.
Hade gött/ E <3


 Visst är dom underbart rååsnygga.

Matilda :) och Klara  (Klarissimo.blogg.se) Snyggaste posen XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0