Fredag!

                                              Tja! Det har varit en rätt så bra dag. Fick tillbaks NO-provet ja fick VG (yess) blev ganska chockad för jag tyckte verkligen att det gick skit , men tydligen inte. Just det igår fick jag tillbaks matte-provet där fick jag G. Återigen CHOCKAD.

Såg ingen mattias på hela dagen... lite synd. Vi fick sluta tidigare på matten för att vi skulle åka skridskor på idrotten. Eller devillsäga alla utom jag. Jag har börjat få såå ont i halsen på sistone, hostar hela tiden. Sån hosta som ger mig svårt att andas. Plus att jag får uppkvälvningar. Det är inte trevligt och imorn är det kör. Den vill jag ju inte missa. Får se hur jag mår imorn.

Efter skolan så hade jag ju gitarr. Innan dess så gick jag på stan för att köpa en födelsedagspresent till Julia. Hittade en fiin klänning på HM som jag hoppas hon kommer gilla. Gitarren gick bra som vanligt. Nu är jag bara så trött. Det blir långa fredagar för mig.

Det är ju synd att Gitarren ska vara sååå sent. Och på Fredagar dessutom. Då vill man ju hem och ta det lugnt. jaja.

Hade gött/ E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0