Måndag! MUSIKCAFEEEEE!!!!

                                      Hello!!!!! Har precis kommit hem ifrån musikcafeet. Det blev skitbra. Alla var duktiga. Klappa fåret blev ju värsta succen haha. Mitt framträdande tyckte jag gick mmindre bra. Jag började lite sent och så känndes det som om jag inte sjöng i takt. Men alla andra sa att det lät suveränt så jag litar på dom.

Har inte skrivit så mycket på ett tag. Har inte orkat. Skolan har nästan tagit upp all tid. Omprovet i Fredags gick jättebra. JAG FICK VG+ YEAHHH. Idag hade vi SO-prov. Är lite osäker på hur det gick, hoppas det gick bra. Det är väl vad som hänt ....eng provet har vi inte fått tillbaks än.

Är lite sur på min hårfärg. Den har typ blivit brunaktig iallefall i solen.  Färgade det svart i Tisdags, ja kanske väntade för lite med att tvätta håret??? vet inte. Men prkar verkligen inte med det. Nu får det va som de är. WIIIIHOOOO nästa vecka är det påsklov. Fast måste plugga för vi ska ha typ tre prov veckorna efter. 4 kanske tillochmed. JOBB JOBB JOBB.

Nu ska jag Dricka en gooood kopp varmt Indian Te , och vila för det förtjänar jag. Hade gött/ E <3

Kommentarer
Postat av: klarissimo

keep on rockin dude, you rock! birabirabirabärsbärsBÄRS!!!!

2009-03-30 @ 21:31:12
Postat av: klarissimo

keep on rockin dude! you are grejt! birabirabirabärsbärsBÄRS!!!

2009-03-30 @ 21:34:31
Postat av: lollo.. xd

Gick asbra :) Vill ha ett till x33.. du är BÄST superstar ;D<33

2009-04-09 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0