Måndag!

                                                         Det har varit en stressig dag. Våran SO-grupp kom ingenstans tycker jag med vårt historia projekt. Och det ska vara klart på fredag.

Det var ingen vila när jag kom hem , det var att direkt sätta sig o plugga till NO-provet imorn. Tror att jag kan det ganska bra nu. Får se hur det går imorn.

På Onsdag så är det Eng prov också så måste plugga imon med. Sen på Fredag så ska vi lämna in en uppsats om en kompositör. Har inte skrivit klart än så det måste jag också göra. jag är inte bra på att planera.

Idag fyller min älskade mamma år. Grattis grattis älskar dig.

Även fast det har varit en rätt så hyfsad dag så känner jag mig sorgsen på nått sätt. Har en såndär gråt klump i halsen, ni vet när man känner att man ska brista ut i tårar vilken sekund som helst. Antar att jag är så pressad. Skolan, kärleken.
skolan tar upp så mycket tid. Längtar till lovet. Fast det skulle inte förvåna mig om vi skulle få ett prov veckan efter så att vi blir tvugna att plugga till de.

Virrigt inlägg, men så är det ibland. Hade gött/ E <3

 Tänk om man kunnde vakna upp på morgonen och känna sig precis som bilden..... vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0