Onsdag!

                                                            Tja! Inget speciellt har hänt idag.

                                                          Imorn så är det friluftsdag. Jag ska Bowla och skjuta luftgevär. Måste göra nått som inte är för ansträngande , eftersom jag precis varit sjuk. Inte heller är fullständigt frisk än. Ska va med emma och emmy. Två finfina brudar.


                                      Allvarligt jag måste till Metaltown i sommar. Allt detta prat om att emosar bara e där. Vaddå emosar? Spelar roll jag gillar musiken. OCH SLIPKNOT OCH METALLICA ska vara där. Jag får bara inte missa dom.

                                                                          Jag tror att det gömmer sig ett litet emo i oss alla. För alla känner sig deppiga nån gång. Vissa kanske mer än andra. Men inte är man ett emo för det. Hatar när folk placerar en i ett fack. Men ändå så är det svårt att låta bli. Hur kan det ha blivit så. hade gött/ E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0