Onsdag!

                                      Hejsan svejsan! Engelska provet givk hyfsat bra idag tycker jag. Det har varit en fullkomligt strålande underbar dag. Varje gång man tittade ut genom fönstret kändes det som sommar <3. Var ute så mycket jag kunnde mellan lektionerna. Mattias ( inte han jag gillar) och jag tog oss en kopp kaffe och satt ute i den värmande solen. Trevligt trevligt.

Spanska lektionen var rolig eftersom emmy och jag asgarva hela tiden. mest för att hon tyckte att jag stank kaffe hehe.
Försökte jobba men ibland går det bara inte.
På musiken fick jag oskar och Ingrid äntligen börja öva till musikcafeet. Jag ska köra en låt som heter Dont know why av norah jones. Ingrid kör på contra bas medans ogge spelar trummor. Det kommer nog bli bra.

Hade syslöjd idag också. Då mötte man mattias( Han som jag gillar xD). Såg ut som om han titta på mig. Men som vanligt så var han med nån polare så vågar inte gå fram då.  Fan att det alltid ska skita sig eller rättare sagt att JAG alltid ska vara så feg. Han har blockat mig på msn också tror jag, han e aldrig inne. Hoppas inte det för där e det ända stället som jag faktiskt vågar prata/skriva då med honom.

jag avslutar detta inlägg med hade gött / E <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad bra att det gick bra på engelskaprovet!

2009-03-19 @ 18:11:07
Postat av: Ellinor

man tackar :)

2009-03-19 @ 18:12:19
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0