Onsdag!

                                                                    Nu så är man svarthårig. Blev skitnöjd med resultatet.
                                                               har pluggat hela dagen till NO-provet så känner att jag kan det rättså bra nu.

                                      Hände bara en liten grej idag. Efter syslöjden så satt mattias med sin klass utanför, och vid ett tillfälle så såg det ut som om han tittade på mig och log. Jag är inte helt säker. Det är svårt att se om han försöker ta kontakt med mig eller om han bara glor på mig som vilken människa som helst. Typiskt mig att bara vika undan. Hade värsta chansen att kanske lee tillbaks eller nått. FUCK!!.  Hoppas man får en ny chans.

                                    Imorn så e de spelning i kulturkammaren 19.00 20 spänn. Ska dit med några kompisar.
                                                                               Hade gött/ E <3

Kommentarer
Postat av: Ella

bild på håret nu då! :D

2009-03-25 @ 20:57:18
Postat av: Ellinor

heheh jao de kanske kommer xD

2009-03-28 @ 12:42:35
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0