Onsdag!

                                                   Tja!
                                           Det har varit en mycket bättre dag idag. På syslöjden så såg jag mattias. Inget hände.
                                              Just nu vet jag inte vad jag känner. Jag är bara så trött på att vara nere hela tiden för att inget händer. Varför ska det alltid vara tjejen som tar första steget VARFÖR INTE KILLEN???. Det skulle vara mycket lättare då.

Och han slutar den här terminen. Det kommer kännas ganska sugigt att inte ha gjort nånting, utom att ha sagt "hej" en gång. Som han inte ens svarade tillbaks på.


Nåja tillbaks till att det har varit en bra dag. Emmy becca, ingrid ,klara och jag gick till mcdonald på lunchen för ingen av oss hade lust att äta fiskgratäng med kaviar. BLÄÄ!!. Det var skitkul, satt och snacka tills det var dags att gå tillbaks till språket. Spanskan var förvånads värt rolig idag. För emmy och jag satt bara och asgarva.. haha fan va kul vi hade.

Nästa vecka är det friluftsdag. Då tänkte jag Bada (i mitt fall simma) på förmiddagen och klättra på eftermiddagen.
Förra gången så valde jag vollyboll på förmiddagen och friskis på eftermiddagen. Det var inte lika roligt.

Nee nu ska jag kila bye bye / E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0