Söndag! 1Mars.

                                  Tjenare!  Det har varit en ganska bra dag. Fast det är Söndag. Jag gick upp vid 10, åt frukost. Städade rummet. Syrran och jag rensade min garderob. Vi fyllde 4 JÄVLA PÅSAR. Så nu är min garderob rensad från saker som jag ej vill ha mer. Det känns riktigt skönt också eftersom alla kläder vi inte villl ha mer eller som inte passar skickar vi till behövande i Estland. Så det känns bra varje gång.

Sen så har jag pluggat till matteprovet , tycker att jag kan det ganska bra men ska plugga imorn med såklart. Sen så har jag också börjat på uppsatsen om kompositören. Hitttade inte så mycket fakta men det ska nog gå iallefall.

Gick en promenad för att rensa huvudet också. Så det har varit en bra dag. Nu ska jag se Beck hade gött/E <3

P.S Tyckte att bloggen behövde ett nytt utseende, va tycks då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0