Söndag Sjuk;

                             Tja! Jaha då så har man blivit sjuk.... IGEN. Jag fattar det inte? Nu så har jag varit sjuk vad e de....4 ggr inom en månad bara ungefär. Med bara två veckors mellanrum. det kan ju inte va normalt. Hatar att vara sjuk. Speciellt nu när det är såå mycket i skolan. Jag har inte tid med att vara sjuk. INTE NU!!!. Hoppas att jag blir frisk snart.

Inget speciellt har hänt idag. bara varit hemma och känt mig seeeeeg. Varför blir man såå sugen på sött när man är sjuk?? Tillexempel nu så vill jag så gärna ha glass.

Förresten idag så är det Internationella Kvinnodagen. GRATTIS TILL MIG OCH ALLA KVINNOR I SVERIGE OCH VÄRLDEN. 

Detta blev ett virrigt inlägg. Men så är det ibland. hade gött/ E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0