Tisdag!

                                             Tjena! Så jäkla trött jag var imorse. Vi hade NO första timmen så de gjorde inte saken bättre.
                                  Hade eng sen och jag fick tillbaks eng provet :) jag fick VG!!!!! Är nöjd med det. Ville bara vara ute hela dagen idag. UNDERBART VÄDER. Sol VARMT var det också. Imorn på Torsdag och Fredag så är det temalivsstildagar i skolan så det e inga vanliga lektioner.

En liten kul grej har hänt. Emmy har frågat mig om jag vill vara med i ett band, jag ska hänga med på Torsdag och lyssna lite först kolla läget. Så får jag se hur ja gör sen. Men det vore riktigt kul o va med i ett band.

Det va de. Hade gött / E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0