Tisdag...

                                                  Fyfan vilket dåligt humör jag är på. Är så trött,grinig och deppig. Inget känns viktigt längre (nej jag är inte emo) allt känns bara helt meningslöst. Nånting lyckligt eller glatt måste hända i mitt liv innan jag blir deppigare än deppigast.


Idag var det matteprov. Det gick inte bra tycker ja inte. Allt bara sög sig. jag gjorde alla uppgifter men sen om det blev rätt vetman ju inte. Vill bara att veckan ska ta slut.

Har inte heller kommit på vad jag ska göra på musikcafeet. Ärligt talat (faktiskt för första gången) så har jag ingen lust att göra nånting.

                            Nu orkar jag fan inte att skriva mer, är såå trött på det. Hej då/ E
 

Kommentarer
Postat av: Tuss

Vad jobbigt att du är så deppig! Jag hoppas det händer något kul för dig, tänk på påsklovet, då blir det kör dagarna i ända t.ex. Det är ju kul! Ha det bra, vi ses på lördag! :)

2009-03-06 @ 06:31:55
URL: http://tussberglof.blogg.se/
Postat av: Ellinor

hihi det har du rätt i :) kören är bra härlig :D Tack :) se you on saturday ;)

2009-03-06 @ 20:49:50
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0