15 ÅR!!!!!!!

                                                          IDAG FYLLER JAG 15 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                            Har fått en massa fina presenter från familjen och vännerna. 

                                                    Av familjen så fick jag två grymt snygga klänningar som jag önskat mig. 1000 spänn insatta på kontot,två filmer, av syrran så fick jag en liten ask med mintpastiller och så hade hon gjort ett fint collage av mig med en text som löd "Andvänd kondom" (haha) Mycket fint. Av min kompis jenny så fick jag hela samlingsboxen av Anne på grönkulla YESS!!! av lollo ett coolt nitarmband yeahh!! och så lite överraskat så fick jag ett jättegulligt brev eller kort av Emily som går i mn klass. Hon som flyttade hit från Kina. Hon skrev på engelska och lite svenska. Så fiint. Jag tänker inte skriva vad hon skrev för det ville hon inte.

Thank you all so much for the presents.

Idag så var vi i sörping med klassen. Vi åt glass och gick upp till lusthuset på berget. Jag åt en nappa Valley på smultronsstället. Blev proppmätt.

Imorn så kommer släkten och firar mig. hade gött/E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0