En dag i lila!

                                                            Underbar dag! Åkte in till stan i strålande sol och värme och på glatt humör. Träffade Klara och Agnes och vi gick omkring. Såg shirley clamp i stan hon hade sjungit och skrev autografer. Det var marknad och vi hittade en massa fina saker gamla solbrillor från 60-70 talet
Filmer och gamla kläder. Det var så fiint allt, men köpte tyvärr inget. men köpte en råsnygg klänning från Monki istället.
Satte oss och fikade på Kurios. agnes var tvungen att gå efter en stund. Klara och jag satt kvar och diskutera allt mellan himmel och jord. Sen så åkte jag hem ... eller rättare sagt till Kimstad och sen så cyklade jag hem resten av vägen. Det var skönt , för vädret kunnde inte ha varit bättre. Skitbra dag helt enkelt.

Nästa vecka så har jag matteprov och musikteoriprov. Är skitnervös, men det ska nog gå.
Hade gött/ E<3


Min underbara nya klänning !!! Monki 250 pix bara



Klänningen matchar våra fina syrener hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0