Great day!

                                                      Har varit en riktig toppendag. Var ju ledig ifrån skolan så fick en skön sovmorgon. När jag väl gick upp så var jag tvungen att plugga , skrev klart och rent NO arbetet om broar , tränade på eng verben tills imorgon.
Känns så skönt nu är HK klart NO och engelskan. Imorn är det spanska och matte som ska hem, sen så är det lugnt ett tag.

Idag så kom även Lollo hit, det var supermysigt. Vi gick till affären och köpte FÄRSKA JORDGUBBAR mums så smaskigt.
Gick hem och gjorde lite dricka och mackor ,tog cyklarna och cyklade längs kanalen i den friska luften och med solen värmandes i ryggen. Stannade till och hade en picknick. Sen käkade vi glass. Och det går faktiskt att ha en picknick när man är 15 , det är inget barnsligt alls  med det. Kom hem lagom till att det började regna. Tog inga bilder för glömde kameran. Gjorde lite nudlar o kollade på sex and the city. Sen var det dags att åka hem, jag följde med in till stan för skulle träna friskis pass.

Nu så har jag skrivit klart mitt såkallade CV. Eller ett personligt brev som jag ska lämna till ett cafe i hopp om att få ett sommarjobb. Dom bad mig skriva ett , hoppas att detta duger.

var så skönt att träna jympa. Ett perfekt slut på en perfekt dag. Hade gött /E<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

KLART PICKNICK INTE ÄR BARNSLIGT :O SUPERDUPERUNDERMYYYS HETER DET! :) ENASTÅENDE DAG DUUE (; <3

2009-05-31 @ 10:35:42
Postat av: Ellinor

SJÄLVKLART :O :D <3 måste göras om :)

2009-05-31 @ 12:21:36
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0