Måndag!

                                                        Har varit en rätt så skön dag. Skolan börja bra med sovmorgon. Idag så var det partiernas stora redovisning,där dom skulle prata om tex: Moderaternas politik och vad dom tycker o tänker. Det var riktigt intressant det som partierna sa. Gillar att debattera och lyssna om politik och att få tycka till. Jag är med i val-grupen. Det är jag och min grupp som ska räkna röstena på Fredag och fixa en massa. Jag tror jag vet vilka jag ska rösta på.

En negativ sak med dagen var att mensen kom idag (jippi!) Har gått omkring  med mensvärk hela dagen. Inte så kul.
Så alla jag känner får ursäkta mig om mitt humör stiger lite denna vecka.

Efter skolan så börja jag på mitt första friskis o svettis pass. Det var skitkul, man känner sig verkligen pigg och duktig efteråt. Så ansträngande var det inte, inte som jag trodde iallefall. Det var ett bra sätt att rensa huvudet på. Ska definitivt fortsätta.

Denna vecka är rätt så lugn. (Vad skönt för en gångs skull) På Onsdag så ska vi oriantera. Sen så är det vanlig vecka.
Har Engelska diagnos imorn. Det var inget som man kunnde öva till egentligen. Sa läraren iallefall. Hoppas det går bra.

Nu vill jag ha Te hade gött/ E<3

Kommentarer
Postat av: mare

mitt kort gäller bara på gymmet där :(

2009-05-11 @ 20:53:59
Postat av: Ellinor

okej :/

2009-05-12 @ 18:59:56
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/
Postat av: emmmyyy

det är bra att du inte skäms för mens, utan vågar stå för det :)

2009-05-13 @ 20:04:42
Postat av: Ellinor

haha aa antar de xP

2009-05-14 @ 22:03:29
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0