Onsdag! oriantering

                                                      Så nu har man kommit hem från stan. Mötet gick bra,vi diskuterade min framtid inom gymnasiet. Vet faktiskt inte riktigt vad jag vill gå? Film och musikal gymnasiet,rytmus eller de geer är dom val jag kan tänka mig just nu. Jag vill ju definitivt syssla med musik. Fast man vet aldrig man kan ju ändra sig till nian.


Idag så hade vi oriantering. Vi fick två timmar på oss sen så fick vi gå hem (gött). Jag var med Anton, vi fick tiden 1 timme och 10 min. Väldigt bra tid. Fast fick bättre förra året i sjuan. Då fick jag 55 min men den här duger också.
Själva springaandet och letandet var inte jobbigt men det var däremot jobbigt att  oriantera över huvudtaget när man har MENS. Hade så jävla ont i magen och det var så obehagligt att springa i skogen också. (Ni som är tjejer förstår mig)

Iallefall fick skjuts hem så var hemma vid halv tolv. Härligt härligt. Kom hem var hungrig kokade lite nudlar, sprang in i duschen sen så åkte jag med mamma in till stan som jag skrev i förra inlägget.

Imorn så ska vi förhoppningsvis få tillbaks spanska proven hoppas att det gick bra. Har även friskis träning efteråt, ska bli skönt. Nu måste jag hjälpa till med maten hade gött /E<3

trött och svettig efter orianteringen. Fast allmänt glad :)

Kommentarer
Postat av: Marre

duktigt av dig =)

2009-05-14 @ 15:51:22
Postat av: Ellinor

hahah tack :D

2009-05-14 @ 21:46:13
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0