Torsdag!

                                                    Okej är inte så nöjd med spanska resultatet jag fick tillbaks idag. Fick G. Visst G är ju bra men jag tyckte verkligen att jag förtjäna mer ..... åtminstone VG. Men skit samma jag struntar i det, jag fick inte IG iallefall ska vara nöjd för det.

Efter skolan så var det träning på friskis. Var lika skönt som vanligt. Rensade huvudet och måste bara säga att efter träningen så mår man så jäkla bra. Det är den där energin som kommer efter att man har tränat antar jag. Man känner sig fräch (stavning?) pigg. Så jag rekommenderar definitivt att börja på jympa på friskis. Det är verkligen skitkul träning tro de eller ej.

Sista gitarrlektionen imorn, känns lite trist men så är det. Valet är imorn när vi ska rösta på partierna. Ska fixa allt innan  bara. jag vet vilket  parti jag ska rösta på. Ska bli  intresant att se vilka som vinner.
 

De va allt hade gött/E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0