Denna Helg!

                                                       Hejsan! Förlåt förlåt för dålig uppdatering. Men hela denna vecka har bara varit plugga och en massa prov och tycker inte det är så kul att skriva om. Men nu så är veckan över och det känns underbart.

Denna helg har varit jättekul. I fredags så kom Tuss hit och fick sina naglar fixade av Anneli. Mycket trevligt. Sen igår så följde jag med Tuss och Sonja på deras dans som heter ragga. Funderar starkt på att börja för det verkar skitkul. Efter dansen så tog jag tåget hem till mormor. Sov där till idag.

Nu sitter jag här och bara längtar tills imorn för denna vecka och nästa så är det prao. Ska bli roligt. Jag ska praoa på Carlings. Klädaffär i Norrköping. Här e lite bilder ifrån mormor. Hade gött/E<3






Kommentarer
Postat av: Sonja

fin mormor du har!

2009-11-16 @ 20:10:10
URL: http://sonjawernmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0