Fiskhänder!

                               Hejhej! Igår så var jag på spelning i kulturhuset med Klara och Hilda. Matilda,Agnes och Ingrid kom senare. Alla fick en fisk ditmålad på handen som var där.

Det var riktigt skön musik och Oskars band var grymt duktiga. Efteråt så åkte vi alla utom Ingrid och Tilda hem till Klara. Kollade på en tråkig film (sorry Klara) men hade det mysigt iallafall. Gick och la oss vid 04.00. Så var hyfsat sega idag. Men det var en riktigt rolig kväll. Hade gött/E<3




Klara o Hilda diggade med'

Tilda o Ingrid kom

Vi hittade två kundvagnar som vi självklart tävlade med :)

Tilda o jag

Jag såg ut såhär kvällen till ära
Basker-Åhlens
T-shirt- Carlings
Kjol-Lindex (rea)
Skor-Dinsko

The Gang!

Oskars band

Oskar körde på synthen

Mys sen hemma hoss klara

Oskar o jag

Hilda o Agnes däckade i soffan vilket vi alla gjorde när vi sen gick o la oss.


Kommentarer
Postat av: Slingersvans

Sexiga bilder döh!

2009-11-23 @ 14:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0