Äntligen Fredag!

                                      Hejsan! Känns helt underbart att veckan är över. SO-provet vi hade igår gick bra tycker jag. Jag skrev 10 SIDOR!!!! Det var  asmycket man skulle skriva. Idag så hade vi NO provet. Jag trodde det skulle vara skitsvårt med tanke på alla kriterier vi hade,men det var jättelite man skulle kunna så, så svårt var det inte. men nu kan jag släppa det iallefall. Fruktansvärt skönt. Måste plugga matte i helgen,för har prov nästa vecka. Usch!

Idag efter skolan så gick min syrra och jag o fikade på Kuriosa. Satt o prata osv.

Kommer vara borta hela helgen. Imorn åker jag tidigt iväg med hemvärnet. Vi ska ha förläggningstjänst  så kommer sova i tält till Söndag. Vi kommer även att få vår utrustning imorn så det ska bli kul. Hade gött/E<3

Syrran Hanna

Väldigt seriös min :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0