Stockholm!

                                                             Hejsan! Nu är jag tillbaks ifrån Stockholm. Känns trist. Men det har varit fruktansvärt roligt. Jag åkte dit med mina kompisar Klara och Matilda. Vi bodde i egen lägenhet i en mysig 1:a. Den låg väldigt nära drottninggatan så vi hade nära till shoppingen.

 På Fredagen så gjorde vi inte så mycket vi kom dit rätt sent så vi gick ut och åt och sen satt vi hemma och kolla på film, åt godis och myste. Men sen på Lördagen så shoppade vi hela dagen. Vi åt lunch på en resturang. Vi tog tunnelbanan ut till södern och kollade i en massa affärer. Sen på kvällen så åt vi ute igen. Sen så flummade vi mest i lägenheten och åt godis och skrattade och pratade.

 På Söndagen så gick vi ut och åt en tidig Frukost på Waynes Coffehouse. Sen så gick vi mest på stan innan bussen gick hem.

 Har köpt en massa fina saker. Jag kan ju säga att Beyond Retro är min nya favorit affär. Men vad jag köpte får ni se en annan dag. Men här kommer lite andra bilder som får summera hela denna underbara helg. Hade gött/E<3









Frukost


Beyond Retro <3


Lunch på Pizza hunt


Hej!


Tunnelbanan mot södern



Kvällsmat på Kungshallen


ehhh styrketräning??? hehe

Frukost på Waynes coffehouse



Klara och Tilda

Hej då Stockholm för den här gången.






Kommentarer
Postat av: agnes

oh, ni ser ut att ha haft det jätte kul! Fuskisar, jag vill ju med shoppa loss på beyond retro! Du måste skynda dig med att lägga upp bilderna på vad du har köpt, jag är jätte nyfiken! puss och kram!

2009-10-12 @ 09:04:17
URL: http://rosetter.blogg.se/
Postat av: Klara the one and only

Hey! helgen var mys, väldigt mys!

2009-10-12 @ 10:17:43
Postat av: Mr M

oh yes mysigt värre<3

2009-10-12 @ 14:16:10
Postat av: Klara the one and only

haha, mr m, miss a....haha

2009-10-13 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0