En Bra Helg!

                                                    Hallå! Ber om ursäkt igen för lite dålig uppdatering, men jag har verkligen haft fullt upp hela helgen. Men jag har haft det riktigt kul. Vi ka ju börja med Fredag. Efter skolan så gick jag ,Matilda och Klara och fikade. Sen så satte vi oss i gräset vid kulturskolan åt godis,skrattade något fruktansvärt och myste.

På Lördagen så åkte jag iväg med henvärnet till malmen. Vi fick lite olika utbildningar. Sjukvård,förläggningstjänst och vapenutbildning. På förläggningstjänsten så fick vi resa ett 20 kvadrattält och lära oss lite om hur vi ska göra när vi sover i skogen. Vapenutbildningen så fick vi skjuta med en 22 long. Trodde att det skulle vara svårt men det var lätt faktiskt när man väl fattade. Fick lära oss hur man ska sitta,ligga och stå i skjutläge. Det var verkligen intressant. Känner verkligen att jag vill fortsätta.

På kvällen så sovde lollo över här. Riktigt mysigt. Vi tände ljus och en rökelse i mitt rum så att det luktade lavender. Kollade på film och drack te och åt godis. Sen så åkte hon hem idag. En riktigt kul helg har det varit.

Eftersom jag inte får fota på hemvärnet och eftersom jag inte tog några bilder med lollo,så får ni mycket fina bilder ifrån Fredagen med Klara och Matilda istället. Hade gött/E<3


Klara

Matilda






Sen gick det hett till emellan Klara och Matilda haha


Som alla andra bloggare som visar en outflit bild så gör jag de med då
Grön skjorta-New Yorker
Kjol-Hm

är dom inte för söta?

Sen kom natten smygandes och jag åkte hem.

Kommentarer
Postat av: Klara the one and only

å du är så mysig ellinor!

2009-09-06 @ 19:21:26
Postat av: Andreas

Så du lär dig vapen också? Det är faktiskt roligt att skjuta med vapen. Skjöt med pistol i Thailand. Låter som att du har haft en väldigt bra helg ^^

2009-09-06 @ 22:35:52
URL: http://andreasrydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0