Friluftsdag!

                                                Hejsan! Idag så har det varit friluftsdag med vår skola i borgsmo. Eftersom vi går i nian nu så blev detta vårat sista år. Så vår klass bestämde sig för att klä ut oss. Jag klädde ut mig till en viking med mustach ,några fler i klassen målade också dit mustach. Riktigt kul dag. Här e bilder Hade gött/E<3


Klara var Catwomen

Mustachmålning

Hilda blev såå söt :)

Ser jag ut som en viking??


Ingrid var Zorro och Tilda var en lömsk tjuv

Stafett


Stafett gänget från min klass (vi kom tvåa förresten)

Oskar


Martin trivdes


Kula


Kommentarer
Postat av: Klara the one and only

hahaha, det ser ut som om rasmus ska döda nån!!! möjsdag

2009-09-24 @ 21:07:01
Postat av: hildA, THE f*cking ONE AND ONLY yaaao!

so najzz bilder, oh sån najzzig dag! puss på ellipellis lilltå!! [:

2009-09-24 @ 21:28:59
Postat av: Victor Månsson

haha ni kom tvåa för att ni saknar en Idrottsman som jag :P



Vf klä ut sig på en idrottsdag ? Asså sånt gör man ju på Skoltid -_-

2009-10-14 @ 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0