Im Still Here!

                                             Hejsan! Det var ett tag sen nu. Och jag ber om ursäkt för frånvaron.

Men det är så att nu så har skolan börjat ordentligt  och alla dagar denna vecka har jag BARA pluggat. Och gått och lagt mig 22.00 varje kväll. Vilket är rätt tidigt för mig.Men nu så lider veckan mot sitt slut så jag kan vila och ta det lugnt. Så nu vet ni de.

Men emellan allt detta pluggande så har en kul grej äntligen hänt. Jag har gått med i hemvärnet. Känns spännande. Kommer att ha första övningen på Lördag. Så de ska bli intressant. Har fått ett schema där alla övningar står med. Min utrustning eller de "gröna kläderna" som dom kallar det kommer jag få i oktober.

Men det är vad som har pågått denna vecka. Tack o godnatt. Hade gött/E<3


Fruktansvärd bild som får summera hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0