Tjejkväll!

                                                   Hejsan! Det har varit en riktigt rolig kväll. Jag har varit på bio och sett Inglorious bastards. Den var rikitgt bra. Gick med Klara,Tilda och Ingrid. Först så åt vi på PAUS. Gick lite på stan och sen såg vi på bion. Efteråt åkte vi hem till Ingrid en liten stund. Innan min far hämtade mig. Riktigt mysig kväll med mycket skratt och hrm... pinsamma telefon samtal. (ber så hemskt mycket om ursäkt Klara) :D

När jag kom hem så fann jag en väldigt härlig och underbar överraskning på mitt skrivbord. Nämligen mina skor som jag har köpt av Emma www.breathaway.blogg.se . Ett par vita med en liten klack. Jättesöta verkligen. Kommer lägga upp bild på dom.

Imorgon så ska jag åka iväg på en körresa med min kör. Ska bli jättekul verkligen. Hade gött/E<3








Kommentarer
Postat av: Klara the one and only

haha elli det gör ingenting, var ju kul haha.

"heeeeeeeeej vad göööööör du?" hahaha

2009-09-12 @ 12:32:28
Postat av: Tildis (you now who)

maha skummaste sammtal:p

2009-09-13 @ 10:55:36
Postat av: Slingersvans

bra att du lägger upp närbilder när jag är vindögd elli!! haha busig mor du har där! puss

2009-09-15 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0