Augustifesten Sista dagen

Idag var inte bara sista dagen på augustifesten. Utan också underbara Tildas födelsedag. Hon blev kidnappad och förd till parken för en picknick. Sen i present ifrån oss så tog vi henne till Markus Krunegård konserten.

Markus var helt underbar. Jag fick gåshud så bra var han. Stämningen var på topp och alla stog och dansade och sjöng med i hans låtar.

Senare på kvällen mötte jag upp Tuss och Sonja och såg på fyverkerifinalen och köpte den sista påsen med brända mandlar för i år.

För att summera årets augustifest kan jag bara säga att den var ... Helt, jävla underbar!! Hadegött/E<3





Tilda blev firad med konfetti Grattis gumman!!






Vi fann BarbaPappa på marknaden Han fick följa med resten av kvällen

Det här är Fanny Hon är typ världens coolaste tjej med typ världens coolaste stil och musiksmak.
Hon har också en blogg som jag tycker ni kan titta in på Den finner ni Här





Snipp Snapp Slut så var den Augustifesten Slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0