Första Dagen

Det har varit en nervös dag. Lite smått spänt. Men min klass verkar vara helt okej. Skolan är fin och mina lärare verkar också bra. Mitt schema verkar rätt kul. Vi gick mest igenom info idag. Fick skåp,busskort osv.

Vet inte vad jag ska skriva riktigt igentligen. Jag känner mig så förvirrad och tankspridd just nu. Psykiskt utmattad efter en dag med så mycket nytt.

Köpte en dagbok efter skolan som jag ska skriva ner mina tankar i. Blir nog inte så mycket uppdatering denna vecka. Jag behöver smälta det här nu. Men hadegött så länge/E<3




Kommentarer
Postat av: Slinger

Hej du! nu är det dags!

2010-08-27 @ 16:51:12
URL: http://sjusortersapa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0