I nuläget...

Hejsan. Det har varit lite segt med uppdateringen men jag ska försöka bli bättre.

Idag drog hemvärnet igång igen för terminen. Så har varit där hela dagen. Vi hade mest repition på några saker men gjorde annat kul också. Var kul att se alla igen och att komma i "grön kläderna" också.


Idag drog ju augustifesten igång i Norrköping. Jag har tänkt åka in dit imorgon med några kompisar. Blir nog att jag åker in på Fredagen också. Jag älskar verkligen augustifesten. Marknaden,tivolit,fyverkerierna,brända mandlar. Allt! 

På Lördag så ska jag på bröllop igen. Och återigen, så har brudparet bett mig att sjunga på vigseln så det ska jag göra då. Jag ska sjunga sångerna "Det vackraste" och "av längtan till dig". 


Ja, det är så det ser ut i nuläget. Jag kommer självklart fota under augustifesten så ni får se en massa bilder.

Nu ska jag dricka opp min kopp te. Hadegött/E<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0