Kaffe latte,"gissa ordet"spel och utomhusbio

Igår var en mycket fin dag som jag spenderade med ännu finare vänner. Ingrid,Klara,Tilda,Hilda och Gisela. Vi fikade på Espresso House och gick på stan.

På stan så träffade vi Linda som är våran förra detta lärare. Hon har precis fått barn. En liten pojke som heter Einar.

Senare så gick vi hem till Ingrid och spelade "gissa ordet" spel och åt mat. Sedan så poppade vi popcorn och köpte godis för att bege oss till färgargården och se på utomhusbio. Där satt vi med filtar om oss och tittade på bröllopsfotografen. Det var första gången jag var på utomhusbio och måste säga att det var något av det mysigaste jag har gjort. 

När jag kom hem så fick jag en fin överraskning av mamma. Hon hade köpt en fin stickad klänning till mig som jag velat ha ifrån Indiska. Själv så köpte jag ett par örhängen på stan. Och det var min fina Tisdag.

 Här e lite bilder. Hadegött/E<3






Ingrid

Gisela

Hilda

Tilda o Klara



Linda och Einar.


haha Ingrid

Tillsammans vandrade vi längs Norrköpings gator mot bion






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0