Tuss&Sonja

Igårkväll så kom Tuss och Sonja hit och sovde över här till idag. Vi åt tacos,spelade gitarr,pratade i timmar och mumsade i oss godis,chips och te och avslutade sen kvällen med Harry Potter. Riktigt mysigt!


Just nu så springer jag omkring som en galning i huset och packar förfullt. För imorgon så försvinner jag nämligen på läger i en vecka. Jag kommer hem på Lördag. är lite nervös eftersom jag inte känner en enda men det ska bli kul också. Fast gud va skönt det skulle va om man bara kunnde hoppa över "packningsdelen". Kameran kommer självklart att följa med.

Nae,bäst att jag fortsätter så att jag blir klar idag. Hadegött/E<3






Tuss

Sonja




Frukost





Ni är för fina!


Kommentarer
Postat av: H.b

vart hittar man sånt linne som sonja har? haha.

2010-08-01 @ 17:53:00
Postat av: sonja

Till H.b: Jag köpte det på monki för några månader sedan :) Hehe

2010-08-01 @ 19:21:01
URL: http://sonjawernmarker.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

ni ser ut att ha det otroligt mysigt!

2010-08-01 @ 22:07:19
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0