Buss 830 mot Stockholm

Imorse så åkte jag och Tilda till Stockholm. Vi hade det jättekul.

Vi shoppade längs drottninggatan, gick i gamla  stan i second hand affärer, åt god mat på resturang och hade det mysigt. Gjorde självklart ett stopp på beyond retro där jag fiskade hem en vinst.

Tack Tilda för en ruskigt fin dag. Här kommer bilder. Hadegött/E<3


Bussresan dit... musik , prat, musik, prat



Beyond retro<3




Lunch på Pizza hut



Gamla stan


Shoppingen


Prickig volangklänning ifrån HM


Hängselshorts ifrån Beyond retro <3


Jättefin handväska ifrån en second hand affär i gamla stan vars namn jag har glömt


Tygpåse ifrån Beyond retro





Kommentarer
Postat av: anneli

Ser ut som ni har haft en bra dag :) vad duktig du är på att fota. kramiz anneli

2010-02-25 @ 08:02:47
Postat av: sonja

Jag höll faktsikst på att köpa på mig den där prickiga klänningen när jag och Tuss var i Stockholm i veckan. Den är så söt!

2010-02-26 @ 19:33:15
URL: http://sonjawernmarker.blogg.se/
Postat av: slinger

Åh söta ni! du köpte klänningen:) vad bra den var så himla fin på dig!

2010-02-27 @ 15:42:48
Postat av: Thinh Thinh (även kallad Lollo)

Haha, jag har en likadan klänning :] Jag älskar den <3

2010-03-07 @ 16:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0