Fredag underbara Fredag

Hejsan! Tre saker har gjort denna Fredag helt underbar...

Den första var att jag fick låna av Razmus: Första säsongen av Saltön, Första säsongen av Anna Phil och SOS sällskapsresan. Hur gullig får man bli??? Grejen var att jag skulle först låna Skärgårdsdoktorn av honom men han hittade inte den så han gav mig tre andra filmer istället som jag gillar.

Den andra var att: Efter skolan så gick Klara och jag o fikade på Kuriosa som alltid är fruktansvärt mysigt. Sen gick vi på stan och jag fyndade världens finaste sjömanskappa ifrån Monki för bara 125 kr.

Den tredje då: När jag kom hem så låg det ett paket på min säng ifrån pappa som innehöll ett datorstöd typ. Som en kudde som man kan bära omkring med en hård yta att placera datorn på och en mjuk att ha i knät. En alla hjärtans dag present.

Nu är det slappa som gäller. Hadegött/E<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0