Söndag

Då var man hemma. Känns inte som om jag varit borta i bara tre dagar utan i en vecka. Men riktigt kul har det varit. Var kul att komma hem också och upptäcka att mor min som varit i Stockholm hade köpt två jättefina klänningar till mig.

En randig och en alterneck heter det va? en klänning utan axelband iallafall. Bildeer får ni se en annan dag. 

Lovet har gått alldeles för fort i min mening. Imorn är det skola. Den här veckan kommer vara jobbig. Mycket plugg. Om jag inte minns fel så är det matte prov och nationella i språk.

Är helt utmattad efter helgen och blir bara mer utmattad av att tänka på kommande veckan. Så därför ska jag sluta tänka nu och se på Wallander istället. Hadegött/E<3


Kommentarer
Postat av: H.b

inne hos din mkt snälla, jävligt snygga & sjuka syster? :D

2010-02-28 @ 21:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0