4 dagar i Idre

Hejsan! Nu är jag tillbaks ifrån Idre. Jag åkte i Torsdags med min klass. Det har varit fyra helt oförglömliga dagar.

 Det har varit fruktansvärt roligt att åka skidor. Man bara körde rätt ner för backarna. Det var inte alls svårt , jag lärde mig på en förmiddag. Stugorna var jättemysiga som vi bodde i och vi hade skitkul. På lördagen var vi på after ski också och festade. Det finns så mycket jag vill berätta men detta får räcka. Här får ni bilder såklart också. Hadegött/E<3



7 timmar bussresa

här bodde vi



killarna kom över på kvällen, blev såklart snöbollskrig








liften




haha klaras lilla olycka




After Ski :)



PARTY!!!!



Bussen hem hittade Ingrid o Tilda mini ben&jerrys <3

stannade till och åt lunch på resturang


Flummbilder.












Kommentarer
Postat av: Fanny. :'3

Aawaw.

Låter sjukt kul. :")

Och söta bilder.

<3

2010-01-27 @ 19:21:19
URL: http://trasigpopkarusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0