En halv dag

Jag fattar inte vad det är med mig denna vecka. Jag har varit så fruktansvärt trött varje dag. Kanske inte har vant mig efter Idre. Iallefall. Idag så har jag varit på prova på halvdag på de geer gymnasiets musiklinje.

Jag känner nu efteråt att jag vill gå där mer än någonsin. Men är också nu efteråt ännu mer nervös för att INTE komma in.
 Det är för mycket omkring mig just nu. Skolan,intagningsprovet.

Känner att jag vill gråta en skvätt. Så länge kan ju ni lyssna på den här fina låten. /E<3



 


Kommentarer
Postat av: klarissimo

Ellinor, du är så sjukt överjävla asduktig på musik! du sjunger som en gud å utstrålning and everything, klart som fan att du kommer in! puss sötis

2010-01-27 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0