Fredag

Hejsan! Det har varit en skön fredag. Vi fick sluta tidigt i skolan så Agnes,Tilda,Ingrid och jag åkte till stan och fikade på kuriosa. Satt och pratade,skrattade i timmar. Köpte med lite grejor hem också ifrån rean. När jag kom hem så hade mamma köpt en fin kjol till mig som jag velat ha från Indiska. På rean såklart. Det är snäll mamma jag har.

Den här helgen kommer bli riktigt bra tror jag. Imorgon så ska jag till sörsjön och åka pulka. Sen på kvällen så blir det filmkväll hemma hos Tilda med killarna och tjejerna från klassen. Kommer sova över hos Klara och sen på söndag så ska jag se Avatar på bio med gänget. Jag är väl den enda som inte har sett den men alla säger att den är jättebra så de ska bli spännande att se. Blir nog en riktigt bra helg. Här får i se vad jag köpte idag. Hadegött/E<3


kjolen från mamma

coolaste tightsen ifrån Monki

Tröja från Monki, märkte att mamma och jag hade tänkt i samma färgbana


Kommentarer
Postat av: Mr M

Partey tomorrow!yao

2010-01-29 @ 23:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0