"Nice Va"

Hejsan! Igår kväll åkte jag ju till Tilda. Hon hade filmkväll med killarna och gänget. Det var riktigt roligt. Vi såg på "Sommaren med göran" och "Inglorious bastards" Sov över hos henne. Idag så såg jag på bio med Tilda,Oskar,Klara och Ingrid. Vi såg Avatar och det var nog den bästa film jag sett. Vi åt lunch på PAUS och gick på stan. Jag köpte en massa fint. Älska rea!

Nu så måste jag sätta mig ner och plugga. Det kommer att bli en jobbig vecka med tre prov. Så kanske inte blir så mycket uppdatering på bloggen. Här kommer bilder från igår o idag. Hadegött/E<3






Söndag



jag såg ut såhär

fika på espresso house

Dagens köp.


en helt underbar randig klänning från Gina Trico 149 pix

Ett par mysiga shorts till sommaren från Indiska för ett helt galet pris... 37kr!!!!!


Sist det bästa av allt ett par riktigt häftiga skor ifrån Monki som kosta 125 pix



Kommentarer
Postat av: H.b

Hur fan har du råd med kläder hela tiden?

har du inga andra ''utkostnader'' ? hehe.

2010-01-31 @ 19:54:28
Postat av: Ingerid

nice döh! ingen tar bättre "in action" bilder än du;P puss

2010-01-31 @ 22:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0